18 Oktober 2011

10 ayat perempuan yang harus difahami lelaki !!!

1)Kalau pompuan kata : oklah wak,kita sembang lain kali yek. 
Maknanya : dah le tu...maleh dah nak sembang ngan ko..boring!

2)Kalau pompuan kata : tak pe,saya tak kisah.. 

Maknanya : sape kata aku tak kisah?

3)Kalau pompuan kata : kita kawan aje lah ekk..saya memang suka kat awak tapi saya suka sebagai kawan je 

Maknanya : aku memang tak nak kat ko..kalo cakap kang penyek plak muka tu..

4)Kalau pompuan kata : eh....u call ekk?i tak de receive call dari u pun... 

Maknanya : memang no ko naik tapi saja aku malas nak jawap

5)Kalau pompuan kata : lain kali je la kita keluar,i bz la sekarang ni...nanti i free i call u ,kay? 

Maknanya : aku tak nak keluar ngan ko,tak reti2 bahasa lagi ke?

6)Kalau pompuan kata : i sebenarnya tak la memilih sangat. 

Maknanya :sape kata aku tak memilih....please. .kalo nak makan pun harap aku belanja,boleh blah la...

7)Kalau pompuan kata :i tak kisah penampilan u macamana pun 

Maknanya : ya Rabbi!selekehnya pak we aku...

8)Kalau pompuan kata : lain kali kita keluar lagi ekk?i kena balik balik cepat la...ada hal... 

Maknanya : inilah first and last aku keluar ngan ko...

9)Kalau pompuan kata :saya suka lelaki yg mcm ni...mcm tu..bla...bla. ..bla... 

Maknanya : excuse me!ciri2 tu tak de kat ko..so..paham2 sendiri la

10)Kalau pompuan kata : u keje kat mana?as what? 

Maknanya :kalo setakat keje ntah hapa2 tak payah le ngorat aku...

5 ulasan:

fuuyooh berkata...

Hahahaha..ape ape pon tak boley.. hihihihi...

EZAN IDMA berkata...

yes. Its true. haha. faham2 la lelaki oi

DibaHadzim berkata...

haha klkr tol . tp ade jgk yg xsmstinye . huhu

Cik Eliza berkata...

terbaekkkk! HAHA

RATU QASEH SAIFUDIN berkata...

haha..baek kan perempuan ni..berkias!..xmaen lepas cakap je..=)<3