16 Ogos 2011

sambutan kad raya meriah .............

assalamualaikum....

ha. tak abis abis lagi citer kad raya kan. apelah oshin nih. orang lain sumer lumba lumba pakai ipad, pakai samsung galaxy, MMS, SMS, 3G video call. oshin nih ketinggalan zaman betul la !

AAK ? ada aku kisah ? haha. pedulik la korang nak kata apa. oshin lagi suka bagi kad raya walaupun orang kata kolot. duk zaman batu. tau la oshin pakai henpon cokia 3310 yang buat baling anjing boleh menggelupur tu. suka hati korang la kan.

best nye pakai kad raya ni kita boleh simpan buat kenangan. lepas tu jadikan koleksi la. gantung gantung buat keceriaan ke. betul tak ? imbas balik kenangan masa zaman kanak kanak kan. wah bestnye.

dan atas inisiatif oshin ni. tak sangka plak ada yang nak kad raya dari oshin. hihi. bukan setakat peserta segmen je. tapi yang lain lain pon ada jugak. sesiapa yang da anta detail tu terima kasih banyak banyak.

setakat jam 12 tengahari tadi ada 13 orang yang bagi detail dan oshin da pos pon kad raya korang ! suka tak ? buat sesiapa yang masih berhasrat nak dapat kad raya tahun ni anta je nama ngan alamat kat oshin oke ! insyaAllah tahun ni dapat kad raya. hihi.

Tiada ulasan: