10 Ogos 2011

Churp Churp da berubah wajah !!!

assalamualaikum...

hi kawan kawan. macam mana berbuka tadi ? kenyang tak ? buka apa arini ? jangan kata buka kain oke ! hihi. jaga urat tu. eh silap. jaga aurat.

sapa kat sini ada akaun Churp Churp ? rasanya semua ada kan. kalau ada akaun nuffnang mesti ada akaun Churp Churp. perasan tak perubahan kat Churp Churp macam mana ?


permukaan dia lebih mesra pengguna. tak payah la kita nak klik banyak banyak tempat. kat sini dia da tunjuk bape banyak yang kita dapat. then setiap nilai yang kita dapat untuk apa yang kita share ada tunjuk sekali. sekali lalu oshin nampak da macam Says.my punye main page. hihi. lain kan. *amik ati*

so sapa sapa yang ada akaun Churp Churp cepat cepat la bukak eh. tengok perubahan dia. gojes u !!!

2 ulasan:

Aimifiqa berkata...

thanks. hihi. kalau tak tak thu dah tukar wajah ni

Abe Goreng berkata...

Xreti nk gune Chrup2 ni.cdih gila.:(

Koleksi Bedroom Yang AWESOME bangat!!!