10 Ogos 2011

BEN ASHAARI AJAK KENAL BLOG INI

* ENTRY MELEKAT *

Santai Bersama BEN ASHAARI

blog ini mula dihasilkan pada Mac 2009. tapi mula aktif awal tahun 2011 sehingga kini. entry yang ditulis secara rawak. tidak menjurus ke mana mana topik mahupun tajuk. kadang kadang penuh dengan segmen. kadang kadang penuh ngan entry syok sendiri. ada juga entry tunjuk kecomelan walaupun tak comel. haha. jadi terpulang la pada yang membaca dan mengikuti perjalanan blog ini. nilailah dengan minda dan akal cerdik yang dianugerahkan kepada kalian. *peace*

~ oshin dapat tau segmen ni dari blog Ini ~

Ruangan bawah ini dikhaskan buat blog blog yang akan oshin lawati ^______^

  1. http://sayurlemak.blogspot.com (blog yang comel. kalau nak cari resepi jangan kat sini sebab ini bukan blog masak masak. hihi )
  2. http://ceritasana-sini.blogspot.com (comelnye header dia. kalau buang perkataan 'cerita sana cerita sini' tu lagi oke. ataupun masukkan sekali dalam header. tulisan da oke. nama kita hampir sama la. hihi )

12 ulasan:

Azzah berkata...

singgah kenal blog ni lagi..http://sayurlemak.blogspot.com/2011/08/ben-ashaari-ajak-kenal-blog-ini.html

Nadzirah K. berkata...

woot2..singgah sini :)
http://ceritasana-sini.blogspot.com/2011/08/ben-ashaari-ajak-kenal-blog-ini.html

NasZ berkata...

terjah sini..

jemput ke blog saya.

SEGMEN BEN ASHAARI : "BEN ASHAARI AJAK KENAL BLOG INI ..."

Ninie Dora berkata...

salam ramadhan
jemput yaa tuan rumah :)

http://kisahniniedora.blogspot.com/2011/08/ben-ashaari-ajak-kenal-blog-ini.html

ceriteraliyana berkata...

tinkerbell terbang2 sini.

yana dah komen bl0g neh. jom tengok! ^^,

Arif Aiman berkata...

singgah sini~ :)

http://aimanayie.blogspot.com/2011/08/segmen-kenali-blog-ku.htmlhttp://aimanayie.blogspot.com/2011/08/segmen-kenali-blog-ku.html

Zul Fattah berkata...

terjah sini jugak.. haha
nice blog..

http://zulfattah.blogspot.com

Lia-De-Pinky-Leo berkata...

singgah follow cni.. :)

Kyra berkata...

siggah folo ceq noh

Amalina berkata...

Salam. Hello there. Lina datang ni. Nak tengok apa komen Lina kat blog awak?

SEE MY COMMENT ABOUT YOUR BLOG

Anum berkata...

good luck

Heidi Shafiq berkata...

meh dtg blog aku.. ade makan-makan.. :P