8 Julai 2011

badge Sultan Johor

assalamualaikum

maaf gambar kurang jelas :)

kenal tak sapa dalam gambar tu ? itulah Sultan berjiwa rakyat yang disayangi seluruh penduduk Negeri Johor. Baginda adalah DYMM Sultan Ibrahim ibni Almarhum Sultan Iskandar. ingatkan oshin ada citer pasal KMJ 2011 kat sini.

masa tu oshin hantar barang kat mak. sebab mak oshin jadi petugas kat umah VVIP. umah ni Sultan bermalam masa tu. so adalah petugas petugas yang mengiringi baginda. sorang askar tu keluarkan la badge ni bagi kat mak ngan boss mak oshin. ada 2 je. so oshin tak dapat. huhu.

esoknya lepas keberangkatan Sultan, sorang lagi petugas bagi badge gambar Sultan ni lagi pada mak ngan boss mak oshin. tapi gambar separuh badan tak silap. maknanya diorang dapat 2 badge la kan. adik oshin da amik satu dari mak. takkan oshin nak amik lagi satu plak kan. nanti mak takde pape.

so oshin mintak kat boss mak. haha. nasib baik dapat. *muka tak malu* so oshin dapat la yang ini. ha, korang jeles tak ? jeles tak ? mesti jeles kan. haha.

4 ulasan:

hajar berkata...

ermmm... jeles la gak... nak yg oshin punye tu boleh?

honey_neeza berkata...

ala..nk gk..!!!minx kt oshin lak la..hehe

Acik berkata...

jeles lah jugak! x nak kasi kita ke? (muka x malu gak)

osHin berkata...

opss....oshin pon ada satu....kalo bg sume xde ape la hihi sory eh