26 Jun 2011

Pencarian Mega Bloglist


sebab oshin sertai BLOGLIST MEGA ialah nak glamer. haha. takde la. oshin suka duduk dalam bloglist kawan-kawan sebab bila oshin dalam senarai tu bila orang lain singgah nampak entry yang oshin hapdet terus diorang klik nama oshin kan. hihi. kat situ da menambahkan lagi pengunjung-pengunjung baru. *oshin pon macam tu jugak* lepas tu memudahkan oshin untuk BW kat blog-blog yang tersenarai.

*cukup atau lebih*

*chegu kira la ea. hihi*

oshin
http://gurlgemini.blogspot.com

jom kawan-kawan kita JOIN !!!

7 ulasan:

Chegu Zubir berkata...

diterima....hehehhee..tq for join

saiazuan berkata...

mcm bes je.. :D

muz berkata...

salam...tumpang singgah n followed... :)

osHin berkata...

cz : welcome :)

saiazuan : jom join :)

muz : tq...

Izzat Nazmi Saiful Bahri berkata...

,datang singgah blog ni dari mega bloglist c.z. (^^,)

sukasuki berkata...

saya datang dr segmen CZ ni..waaa..banyak nya sudu,garfu..hehehe

Cik Rose Cute berkata...

sis datang jenguk jer and follow

http://hairuliza-anakku.blogspot.com/