6 Jun 2011

nantikan hapdet dari cik oshin ye :-)

buat masa sekarang tengah sakit jiwa. kene plak sumer orang cakap cik oshin memang selalu sakit jiwa. jadi doa kalian termakbul. terima kasih :-)

FB pon ditutup buat sementara waktu. tak nak pikir apa-apa. hapdet status kene perli tak hapdet pon kene perli. jadi lebih baik diamkan diri.

aku hepi takleh. sedih takleh. marah pon takleh. nak jadi orang yang takde perasaan la. orang cakap ape pon buat tak tau je. baik jadi orang pekak dan buta. aman je hidup kan. *astaghfirullah.

oke la tak nak diganggu. henpon pon nak off seminggu. bukak sekali lepas tu off balik. jadi jangan cari cik oshin seminggu ni. tapi blog akan dihapdet jugak. nak ce cite pasal my LoVe kawen aritu.

babai sumer. lari bawak diri jauh-jauh ~~~~>

2 ulasan:

alongxp berkata...

jangan ikut sgt la kate org,klu blh bwk kebaikan xpe gak... bangsa kite mundur sbb asek risau "org kate", peduli ape?bukan kite wat salah...

osHin berkata...

memang tak ikut pon tapi mood tengah tak stabil so ape pon org cakap akan terkesan dalam kepala n hati ni...tapi kalau normal jiwa ni buat gelak2 je hahaha