24 Jun 2011

bila budak sekolah cuba mengurat oshin

assalamualaikum....

aritu oshin ikut ayah pegi jumpa kawan-kawan sebab nak bincang pasal projek tebu. masa sampai tu kawan-kawan ayah tak sampai lagi. so kitorang order la makan dulu. tengah tunggu makan tu baru la kawan ayah sampai. kebetulan kat kedai tu ada budak laki. memang ramah budaknya.

dia amik order. pastu oshin dok sensorang baca paper. budak ni pon tanya la blaja lagi ke. oshin suruh dia teka. dia cakap la mesti skola lagi kan. oshin gelak je. haha. lepas tu tnya umur plak. oshin soh teka lagi. dia macam bengang je. haha. boleh plak die teka 12 tahun.

ada gaya nak usha pon ada. dok tanya macam-macam tapi oshin buat teka-teki la kan. haha. memang dia tak jangka pon yang oshin ni da TUA. haha. *oke ni paling perasan oke ! so lepas tu oshin join ayah and the group la.

tengah bual-bual tu pakcik-pakcik tanya ofis kat mana. budak ni yang dok menyibuk pasang telinga pon dengar. pastu terus dia cakap. peh, da keje rupanya. haha. oshin gelak je dalam hati. nasib la dik. akak ni lagi tua. kamu tu budak-budak lagi. tak yah nak gatal-gatal.

susah juga kan kalau orang asik pk kita ni budak kecik je. tak berani orang nak usha. haha. *siyes perasan ! ntah sapa nak ngurat. sila cermin sikit muka polos poyo kamu tu oshin oi !

3 ulasan:

KRL kaprileader berkata...

ahha! bodoooo

kdai mne ni??

Cik Azizah berkata...

hish2...12tahun oshin..haha gatainya budak tu! kecik2 dah gatai..

AenuMiza berkata...

cis...tetibe terasa jelesi haha