15 Jun 2011

belajar buat doodle

assalamualaikum...

arini sesi pembelajaran membuat doodle. haha. napa buat doodle ? sebab oshin suka tengok doodle yang Yuyu Zulaikha selalu buat. nampak sangat comel dan kreatif ! tapi tak eksaited lagi la nak belajar. haha. *sumbunk !

lepas tu terjumpa plak doodle dalam blog boonga kecik nih. lagi la kretip oke ! oshin makin jeles nak tengok ! huhu. lepas tu oshin pon menjerit-jerit la kat shoutmix tu. *shout tu jerit kan. ngee. oshin tanya :-

cane nak buat doodle tu ?

tak lama lepas tu cik boonga kecik pon jerit-jerit kat shoutbox oshin. beliau cakap :-

lukis dgn tgn. pastu scan. kaler kt paint dn siap hahaha. lg stu guna paint jer dan siap.


pastu oshin pon dengan eksaited nye buat la satu doodle. haha. da siap lukis pegi scan. pastu kaler maler ngan paint. dan inilah hasilnya..... *jangan gelak tau !


hahaha burokest gilest

p/s : arini rasa nak senyum je. tak tau la napa. sebab ari esok kot. ngee. :)

10 ulasan:

Belog MTT berkata...

Chumell jer ! :)

✿ boonga_kecik ✿ berkata...

comel :)
xrasa nk gelak pun. ok pass!

✿ boonga_kecik ✿ berkata...

kaler guna adobe lg senang. cuba tgok utube zack zuhairi..

diana berkata...

ok la..
kalau pakai warna tak terang lebih sesuai kot..heheh..

syarifahsidrus berkata...

rajin nya buat..hee

Cik Azizah berkata...

ok la tu..janji ade keberanian nak cuba buat doodle..jijah mmg lgsg tak pandai lukis..jgn harap lah..hee

farahin nasir berkata...

takpe.. berani mencuba adlh sifat yg tak kan merugikan ape2.. kepuasan ade la.. :)

NAK JADI ORANG YG D BENCI ATAU D SAYANG??

Fazil Hamid berkata...

wah...ade bakat nie...kene asah sikit je lg..

My Name is Mar berkata...

Ok lah tu.. Comel jugak..
Hahahaha:D

osHin berkata...

@MTT : hahaha rasa nak gelak je...

@boonga : comel ke haha ok nanti saya tgok :)

@diana : nanti akan diubah sikit-sikit..

@syarifahsidrus : tgh eksaited kan..

@jijah : jom buat sesama...

@farahin : betul..betul..

@fazil : baiklah !

@mar : thanks...