8 Mei 2011

join . jawab . tadah tangan . senyum riang

assalamualaikum

kali ni cik oshin nak kenalkan sesuatu yang menarik hati tentang sesuatu. haha. buat ayat cam ape jep. pening kepala korang kan. tapi ada aku kisah ? haha. jom nak kongsi. sharing is caring kan :)

penah skodeng tak pasal nih ?

benda alah nih memang sempoi la. tak caya ? korang kene caya jugak. haha. nak tak nak WAJIB kene caya. haha. sebab bukan takat cik oshin je da dapat. ada blogger lain pon same tau. macam PUCHEH cik oshin belajar dari beliau la. :) *pasal tebus mata jep. haha.

ape benda alah nih ? meh cik oshin terangkan. setiap survei yang die bagi. kite jawab la. sesetengah survei tu die letak kriteria. kire macam buat soal selidik la. jangan risau kalau korang tak sesuai untuk survei tu. just masuk and bagi jep maklumat yang die mintak. even tak sesuai korang akan dapat jugak point tu. jangan risau oke !

tapi macam biasalah sebelum jawab survei kene la daftar kan. dont worry. daftar FREE jep. lepas tu otomatik korang terus dapat 50 mata. best kan ? lepas tu kalau promote kat kawan pon dapat 50 mata terus. mudah kan.

setakat ni alhamdulillah ada lah sikit cik oshin dapat dan da tebus pon. wakakaka. takde la beratus pon. ringgit jep. jadilah buat nak beli Chupa Chup 20sen tuh.

jawab survey terus kacing. *bunyi syiling jatuh golek-golek. :)

Tiada ulasan: