19 Mei 2011

ANDAI KEKASIHKU DIKEBAS ORANG ! BEN ASHAARI KATA LA

Santai Bersama BEN ASHAARI

peh tajuk tak menyentap la kan. *tangan ke bahu mata jadi juling. haha.

tak nak dah ingat kisah kekasih ku dikebas orang. uwaaa. napa BA buat segmen nih. haish. tapi takpela. jom kongsi-kongsi sikit ye pengalaman yang tak berapa nak sejukkan hati ni. hee.

cik oshin penah ada pengalaman nih. kekasih. opss. bekas kekasih dikebas orang. haha. dikebas dalam diam tu. gara-gara si lelaki tak terus terang tentang status yang sudah ada awek. dan si perempuan yang kononnya baik tak nak amik tau apa status si lelaki. hmm.

kenal x sampai bape hari terus berubah hati. dan paling menyakitkan hati 2 minggu lepas putus mereka buat keputusan untuk bertunang. tak sampai 5 bulan diorang da bertunang dan melangsungkan perkahwinan 2 bulan kemudian. apa cik oshin rasa? peh memang bengang jugak la.

mana tak nya kapel dekat 3 tahun tetibe je kene kebas. mentang-mentang la cik oshin blaja lagi masa tu. yang pompuan tu da keje. senang betul hati berubah. huh ! ikutkan hati memang kene maki je tapi tahankan je. malas cari pasal ngan orang yang takde budi bahasa. da la merampas leh plak cik oshin kene maki. WTH lar !! *kan da terlepas. huhu.

baik stop je kat sini. kang macam-macam perkataan kuar. huhu. ampunkan saya kerana bercakap kasar sikit. *sikit je pon. haha. nak join ke. Klik SINI

let's eat Chupa Chup :-)

it's heaven here :)

4 ulasan:

cik Ida berkata...

huhuhuhu.. memang bengang la kalau macam tu.. tapi takpe.. die bukan yang terbaik buat kita kan?? :D

osHin berkata...

yup...da 2 tahun lebih diorang kawen...ada yg lebih baik menanti...

MyraAyreen ^^ berkata...

takpe ,

dah jodoh dia , kita doakan yang terbaik sudahlah kan ,
ada orang lagi baik menanti untuk kita ,

datang jenguk dari segmen abang Ben :P

osHin berkata...

yup...berserah je pada DIA...DIA lebih mengetahuikan...