Pages

4 April 2011

:: abp bosan !!! ::

tajuk entry nak poyo la plak kan. huhu. mesti korang rasa nyampsss kan. hee. saje je buat tajuk gempak. overall ok la abp kali ni. tapi aku bukan nak cakap pasal abp tadi. sebab majoriti blogger sume update entry pasal abp. so, aku nk bebel borak pasal hal lain.

hal ape?

korang ingat tak entry yang aku join semalam. ala, segmen ngan Ben Ashaari tuh. yang gegar 1 ribu blog april tuh. yang mana? meh tengok kat link nih. TEKAN !!! opss..aku tak marah la..saje je bagi gempak tulis besar-besar. ngeh ngeh. jangan kecik ati ye.

ngape ngan entry tuh. ngee. tadi teringat yang incik Ben tulis segmen tu smpai tengah malam ni so aku pegi la riki riki kan blog die. tengok dari atas tak jumpa-jumpa. da rasa 0.0000001% kecewa nih. tapi takleh kecewa over sebab katanya 1000 kan. kene la sabar. dengan gaya macho ayu aku klik je Ctrl + F (short cut untuk Find) pastu aku taip la huruf 'g' ngan 'u'. sebab blog aku kan ada 'g' n 'u'. hee. dan lepas tu terus tersenyum lebar. ngee. ada rupenye tersenarai. dalam kumpulan kedua. nak tengok bukti. meh skodeng.

caya tak ? ngee....

kalau korang ada join segmen nih cuba la masuk sini. mana la tau kot-kot blog korang pon ada dalam list nih kan. jom klik. ^__^

Tiada ulasan: