Pages

9 April 2011

1st mission completed

assalamualaikum my LoVe. pe kabar arini? aku sihat jek. tambah sihat ngan semangat baru. haha. semalam aku ada post entry pasal excited kan. ape yang excited tu? my LoVe ingat tak pasal impian aku yang tak terlaksana tuh. aha. ingat kan. meh aku ce cite ce cite.

of coz la impian aku yang first tuh. nak tukar henpon yang nazak tuh. ingat tak henpon nazak mana ? meh aku Show Off sket. haha.


cover belakang dia da patah. haha. ganas tak aku pakai. takde la ganas sangat kan. sebab dekat 4 tahun kot aku pakai henpon ni. kire sopan la jugak. orang lain cam berebut nak pakai belekberi la aipon la. aku ni kategori orang bawahan je. tak mampu pakai mahal-mahal nak. henpon ni je ai mampu beli.


hoho. cara tak. masa aku survey sebelum ni ada kaler hitam je. masa nak beli kene order plak. so aku amik la kaler putih. comel kan. ngee. yang lawaknya la. beli nak haptudet. tapi hampeh tak tau nak pakai. muahaha. cian aku kan. takpela. kene amik beberapa ari belajar sket-sket. tapi yang paling best sehari pakai da leh hang jap. sengal tol aku. jangan rosak sudah la. hadoi.


Tiada ulasan: