Pages

2 Mac 2011

.:: teruja ::.

holla. untuk beberapa arini mood aku gilos ZERO. sume gara-gara PENGHUTANG yang TAK SEDAR DIRI. dah la TAK NAK BAYAR. leh plak nak CARI PASAL ngan aku. memang MUKA TAK TAU MALU.

ok la lupe kan pasal MANUSIA TAK SEDAR DIRI nih. buat aku jadi HOT ja.
entry kali ni buat aku jadi teruja yang teramat. haha. nape ek?

sebab....

......

......

visitor aku da masuk 1000 orang. haha. satu pencapaian yang membuat aku tersenyum. haha. gedik ke? ye aku tau orang lain da berjuta-juta lemon. aku ni baru sebesar biji anggur. haha. tapi oke la tu kan. mungkin entry aku pasal PENGHUTANG tu yang buat bertambah-tambah visitor. haha.

~ betul tak da jadi 1000~

actually da lama aku buat blog nih cume masa awal-awal tu cam blur sket la. tak tau apa nak merepek. pastu cam takde sesapa yang aku nak ajak jadi kepochi. haha. sekarang ni apa yang aku rasa nak tempek kat wall nih. aku tibai je. huhu.

so setelah hampir 2 tahun lebih jejak jugak 1000. haha. bukan senang kot nak capai benda ni. lagi la orang macam aku yang nak merangkak tak pakai stroller lagi. muahaha. rasa nya takde la best mana kot entry yang aku post. just suka-suki aku ja nak taip apa. so sape yang nak bace teruskan la. kalau tak nak leh la click tanda X yang besar gabak sebelah kanan penjuru atas tu oke !

so harap-harap lepas ni jadi la 2000. 3000. 4000. takpon sejuta macam blog cik elia si jejariruncing tu. haha. tapi kene la ada pakwe glamer cam dia kalau nak orang tgok kan. haha. den gurau ja. jangan marah ya.

see u again !

coret - moret : berikan aku kekuatan dan kesabaran ya Allah. Kau berikanlah balasan yang setimpal pada orang yang telah aniaya hidupku. amin.

Tiada ulasan: