17 Mac 2011

.:: jom layan gambar budak ting tong ::.

assalamualaikum...

wallah. lama suda tak hapdet kan. huhu. ku harap korang memahami la situasi aku.

aku kehilangan org yang aku syg dan ku penah cinta. uhuk. simpati tak? tak ke. hoho. ada aku kesah? lantok ler kan.

pemergian dia benar-benar menyentap hati. uhuk. takpe-takpe. aku kene tabah dan sabar hadapi segala ketentuan-Nya kan. huhu. insyaAllah aku boleh lalui semuanya. kini aku cuba kuatkan hati dan melalui hari-hari dengan gembira.

benar kata-kata mereka. mungkin ada hikmah disebalik semua ni. seperti yang pernah aku lalui dulu. di sebalik kesedihan kerana putus cinta, aku diberi kebahagiaan yang tak ternilai.

oke lah. aku da melalut plak. niat di hati cuma nak kongsi gambar budak ting tong je. sape dak ting tong nih? korang tengok je la. tapi tak cantik mana pon. comot + poyo je lebey. ahaks.

layannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn !!!!!!









 


agak poyo kan budak dalam gambar ni. haha. layan je la kepala ting tong die nih. huhu

Tiada ulasan: