25 Januari 2013

Teaser : Trip To Sabah

Assalamualaikum...

Holla kawan-kawan. Sekarang ni Oshin berada di Kundasang, Sabah. Suhu memang mencengkam sampai ke tulang ni. Sejuk yang amat. Siap pakai baju sampai 4 helai. Pakai jaket dan stokin lagi. Aduhai tak menahan rasa sejuk di sini. Awal pagi keliling kami berkabus tebal dan tak berapa nak nampak puncak gunung.

Dah nama pon teaser kan. So Oshin kongsikan sikitlah gambar yang Oshin snap guna henpon comel sendiri. Cerita panjang akan diupdate lepas pulang bercuti. Mungkin ? :D

Day 1
Day 3
Day 3
Day 4
Baru hari keempat ni. Oshin ada lagi banyak story untuk dikongsi dengan semua. Gambar yang diambil ni tak secantik dslr yang kebanyakkan orang guna. Hanya pakai handphone dan aplikasi Instagram saja. Tapi bolehlah sebagai teaser awal untuk tatapan ye. Tunggu !

6 ulasan:

.*.WiE.*. berkata...

Best kan kat Kundasang.. Hari ni pun Wie berkesempatan ke sana.. Nyaman sungguh suasana kat situ.. Lagi2 dapat tengok Gunung Kinabalu dgn dekat.. Subhanallah.. Indah sungguh ciptaan Allah.

.*.WiE.*. berkata...

Best kan kat Kundasang.. Hari ni pun Wie berkesempatan ke sana.. Nyaman sungguh suasana kat situ.. Lagi2 dapat tengok Gunung Kinabalu dgn dekat.. Subhanallah.. Indah sungguh ciptaan Allah.

Eca Dwinky Asha berkata...

day 3 tu mesti g kudat kn?.....

azizah :) berkata...

wah.. jelesnya... kimslm dgn dian semua yer :)

visitme@FaTiN cOrNeR berkata...

whoaa bestnya pergi sabah.. guna package or oshin sendiri planning?

AenuMiza berkata...

bawa la i melancog plak hihih