Pages

10 Januari 2013

Senarai Handphone Di Bawah Pakej Komunikasi Belia

Assalamualaikum

Memandangkan Oshin bertugas dekat Pusat Internet yang berdedikasi pada komuniti dan rakyat (cewahhh) maka mari Oshin kongsi antara telefon bimbit yang disenaraikan oleh pihak telco untuk Pakej Komunikasi Belia di bawah program Inisiatif Jalur Lebar Negara. Oshin dah daftar minggu lepas cuma tengah berfikir nak pilih telefon apa. Kalau dikira bajet memang tak mencukupilah dengan apa yang Oshin nak tu. Tapi kot ada rezeki terpijak dapatlah sambar yang berkenan tu. hehe. Atau ada yang nak sponsor half. #eh

Maka ini adalah antara smartphone yang tersenarai mengikut telco ye.

 DIGI OFFER (PREPAID)
 DIGI OFFER (POSTPAID)
 CELCOM
 TUNETALK
UMOBILE
MAXIS
Pilihan lebih banyak dengan U-Mobile lah. Dan apa yang Oshin difahamkan masa beli telefon ni akan disertakan sekali dengan pelan yang disediakan pihak telco. Untuk dealer yang ditentukan bolehlah melayari laman web telco berkenaan ye. Sesiapa yang dah berjaya daftar dan semangat nak bergaya dengan telefon canggih tu bolehlah pergi riki-riki mana yang berkenan.

P/S : Pastikan bawa sekali slip yang tertera nombor rujukan permohonan dan kad pengenalan bagi yang sudah bekerja serta kad pelajar bagi yang masih belajar.

3 ulasan:

Unknown berkata...

info menarik kak :) minta copy info ini dan saya kredit ke blog akak k

oshin berkata...

my pleasure my dear...sila kongsi dengan kawan2 ok :-)

Mehmet Wie berkata...

Best ni.. boleh apply..