16 Januari 2013

Pemanggang Ajaib !

Assalamualaikum...

Oshin pasti ada antara teman-teman yang pernah dengar atau sudah memiliki sendiri pemanggang ajaib ni. Atau masih ada yang terasa asing dengan produk ni ? Kalau tak pernah dengar atau nampak atau memiliki mari Oshin kenalkan.
Pemanggang Ajaib

Kenapa dipanggil Pemanggang Ajaib ? Ini kerana dengan pemanggang ajaib anda boleh memasak apa sahaja di dalamnya. Antaranya boleh membakar ikan, menggoreng nasi, membuat kek dan pelbagai lagi. Juga disertakan dengan buku resepi sebagai panduan. Menarik kan ?
Panggang Ikan

Menggoreng Nasi

Kek

Sotong Masak Halia

Sekiranya berminat, bolehlah menghubungi Anna di talian 014-2760654 atau melalui page FB di Extravaganza Online Shoppe. Harga bagi pemanggang ajaib ini RM149.00 dan caj penghantaran RM15.00. Bagi kawasan Kota Tinggi dan sekitar caj penghantaran adalah PERCUMA.

7 ulasan:

Arol Mubin berkata...

Bagusnya pemanggang ajaib nie! Serbaguna. Nak perkenalkan kat Mak lah, mana tahu berkenan. :)

AenuMiza berkata...

wah dh jual product la skang..
hihi

oshin kecik berkata...

@arol : haaa cepat pujuk mak soh beli hehe tak yah pakai banyak2 periuk, kuali, belanga kih3

@mieza : tolong member perkenalkan produk hehe

Mira Adzlia berkata...

wah..ajaib sgguh..smue bole msk dlm tu....fuyyooo

oshin kecik berkata...

@mira : yuppp memang ajaib kan...cepatlah miliki satu pemanggang ajaib ni :)

Anis_Apis berkata...

Mmg bagus eh??? teringin nak beli!!!! haha

oshin kecik berkata...

@jamme : haaaa bagus pemanggang ni...beli2 jangan tak beli