Pages

16 Januari 2013

Kain Pasang Cotton - Sulam Rose

Assalamualaikum,

Wahai para gadis sekalian, sudahkah anda mula mencari baju raya ? Atau mungkin bakal pengantin atau bakal bertunang yang masih tercari-cari persalinan yang sesuai. Oshin nak kongsi dengan anda tentang kain pasang cotton ni. Sekali pandang Oshin terus jatuh cinta. Memang tersangatlah menarik hati untuk membeli. Tapi bila fikirkan penjimatan yang dilakukan hanya mampu telan air liur saje lah.

Oshin pandang kain pasang ni terus terdetik nak dipakai bila bernikah. Tapi calon masih belum muncul kan. Jadi Oshin cadangkan kalau anda nak bernikah atau bertunang, bolehlah beli sehelai dua. Tak pun digunakan untuk majlis-majlis yang bersesuaian.



Cantik ? Menarik ? Untuk pengetahuan kalian, harga bagi sepasang Kain Cotton Sulam Rose ini adalah RM180.00. Kos penghantaran adalah PERCUMA. Kain cotton ni bidang 45' / 4 meter. Tapi buat masa sekarang ia adalah PRE ORDER ye kawan-kawan. Kemungkinan kainnya akan dapat bulan Febuari nanti. Kalau berkenan bolehlah buat order di page My Online Shop Johor, jangan lupa LIKE sekali ye (Ini adalah sebahagian dari warna yang dikongsi, selebihnya boleh lihat di page).

Ada juga produk lain yang dijual termasuklah tudung, beg tangan wanita, mafla Palestin, T-shirt dan lain-lain. Silalah jenguk page My Online Shop Johor ye kawan-kawan. Kalau membeli belah tu kasitaulah dapat info dari blog Oshin. keh3. Selamat berbelanja dan cuci mata !

3 ulasan:

Cik Nor berkata...

kain cantik..harga pon cantik..:)

eyida berkata...

colour biru tu cantik

maszull berkata...

assalamualaikum oshin...wah cantik2..:)