Pages

7 Januari 2012

perubahan ketara pada wajah blog ku


perasan tak perubahan blog nih. hihi. macam-macam oshin buang dan tambah malam tadi. tengok blog lain yang cantik comel rasa nak ubah totally wajah blog nih. tapi masih berpada-pada la. oshin akan cuba hadkan penggunaan widget. letak mana yang perlu je.

kalau boleh oshin nak kekalkan loading yang ringan dan tak nampak berserabut. tapi tak tau la sekarang nih nampak serabut ke tak. any comment untuk perubahan sekarang nih tak ?

lepas ni oshin nak fokus pada template dan main kaler-kaler dalam blog. hihi. tapi masih perlukan bantuan dari kawan kawan untuk bagi pendapat dan teguran ye.

untuk perubahan yang oshin buat malam tadi, oshin refer pada blog INI. banyak tips yang disediakan dan sangat membantu. dan untuk mengubah template dan wajah blog mungkin oshin akan refer pada blog INI dan INI.

jom kita ubah apa-apa yang patut ^______^

4 ulasan:

Azzah berkata...

cantik warna pink tapi iklan kat tengah2 ni mengganggu..nak baca entry pun susah sikit..:)

sekadar bagi pandangan..

oshin berkata...

iklan nuffnang tu ke ? oshin rasa mcm x mengganggu sebab letak kat tepi...dan x ganggu penglihatan kot utk baca entry huhu

Cik Tikah berkata...

okeh jer oshin...hehe...nampak lagi kemas... same2 kte balaja memperbaiki blog..kte masih terus blaja and belajar lagi... btw, nice work... suka3.. ^__^

kis berkata...

cantik...background sama lah dgn saya..(^_^)..