21 September 2011

gigi besi !!!


assalamualaikum...

ha kata nak tunggu minggu depan kan. tapi oshin tak sabar plak nak kongsi ngan kawan kawan. rasanya da ada yang tau kan. minggu depan oshin nak operate gigi. haha.

oshin tetibe buat keputusan nak pasang braces. ada yang tanya. kenapa ? gigi tak ok ke. urmm. pada oshin ada part yang tak ok. ada plak yang kata da cantik la tu. tak yah la buat.

sebenarnya gigi oshin jenis berlapis. pada sesetengah orang nampak ok da. katanya ada penyeri. ahaks. *malu ai* tapi oshin rasa tak menarik bila ketawa dan orang snap gambar macam mintak kene baling dengan pasu je bila tengok balik. haha. dan mula lah membuatkan oshin rasa rendah diri. *ai penyegan*

oleh itu minggu depan iaitu ari isnin oshin akan mula operate gigi. adoi. tak penah lagi seumur hidup gigi kene cabut. nanti gigi taring 2 atas kene cabut. arghhh. da dapat bayangkan kesakitan nanti. huhu. lepas tu ramai kata memula tu sakit. berdarah-darah. oh tidak. buat oshin makin kecut da ni.

harap harap semuanya ok lepas ni. dan takde lagi orang yang kutuk tentang keadaan gigi oshin yang kurang teratur ni. huhu. doakan semuanya selamat ye kawan kawan. thanks !

2 ulasan:

Anum berkata...

anum doakan semuanya ok

AenuMiza berkata...

good luck...dont worry be happy