Pages

4 Februari 2010

11 JAnuAri 2010

mAsa tArikh niE aku kAt hoLidAY viLla, suBang...aDa tRaining unTuk maNagEr2 PjK saTu maLaysIa taPi jusT fAsa 1 jE k..hEhEhE...naPa pLak aku pEgi ek...aKu kan aDa maNager...kenE ganTi kEw..?? dOk aih....mEmaNg keNe peGi sEbab taRikh ni seCara rAsminyEee aKu jadi maNager ganTikan haLme a.k.a aWang yG dpT keJe bru kAt jB..huhuhu maKnanyEee aKu akan jdi maNager pd cik (baKaL pUan yeEee :p) nuRidaYanty a.k.a nuRidayanTy....besT sbb dpT keJe ngAn diE taPi riSau n taKut dGn tangGungjaWab yG baRu huhuhu eVen ada eXpeRience sbg aSst b4 nih aKu stiLL riSau sbb b4 nih bYk keJe maNager aKu yG buaT wakakakaKa...tp aKu yaKin yaN boLeh tLg kaLo aKu x tAw paPe hihihihi btoL x yAn...???

( penat lak nk tukar font besa kcik ) training stat kol 2.30...makanan die leh tahan arr...tp mmber2 gue kate x sedap...x taw la kan...tekak aku nih rasa sedap jekk xpown sbb aku tgh lapo wakakaka fes day tuh cam krg brcakap sket sbb aku x kenal diorang sgt...kwn2 baru katekan kehkehkeh...nmpknye tmbh lg la kwn2 aku pasni...the most thing aku rindukan kwn2 AM larr...diorang lebey happening...but manager2 skalian yg aku salute mmg the very punctual bila ada program....bdk2 AM nakal2 sket kihkihkih...tah bilew leh jupe diorang nih huhuhu i miss u oLL...

training slame 4 ari...smpai khamis 1/2 day...pling best msti ar ari kames sbb dpt cLaim hohoho sonot2....cas lebey ngan k.ita kehkehkeh penat gk ar blik tuh...diorang anta ke komuter...nek smpi kL sentrel ps2 tkar tren ke msjid jamek...(x silp aku arrr)...pstu nek lrt putra ke mane ntah...yg pnting 1 stesen je...ps2 jln ke pudu...peh..letih yg amat...nk patah bahu n pinggang aku nih....kalo larr ada driber kan best kehkehkeh ada yg sudi kew...??? trus g kaunter tiket....mse tu ada je bas yg leh nek on d spot...tp rse x larat plak nk men kejar2 lgikk...kitorang amik sejam ps2..nk lepak n guling2 dulu kt pudu tuhhh....hihihihi smpai masa trn arr kt platform 2...bese kt platform 1 tp tgh renovate lakkk...tkar sblh...dpt duduk jek dlm bas trase la kskitan yg mencucuk2....pehh....kompem blik lepakkkk....

bile da pnat...dok dlm bas tido je la...nsib bek bas ni laju gk...rasa best la gk nk bersemayam kan wakakaka tp yg x best nye...smpi muo kene tkar bas...leceh la pokcik....sy penat nih...rasa nk tertanggal sgala tnjang saraf nih...huhuhu nsib bek bas lg lawa....xdela rasa bengang sgt kan...uhukk....smbung tido lg wakakaka xleh tahan deh....dlm kol 9 lebey x silap aku...dpt msg...SIT anta kata esoknye kami cutiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!! yeay!!!!!!!!!!!! dpt tido puas2 kehkehkeh tp mata nih da bese bukak awal....sedar awal la jugakkan.....smpi je bas sten my daddy da ada....hihihi slamat la perjalanan.....n bermula la episod aku sbgai manaGEr kt paRit PanJang....

Tiada ulasan: