Pages

4 November 2009

~new story~

ermm...dah lame aku x update blog nih...bukan xnak update..cume aku lupe password emel nih ha...sakit ati betul...soalan secret pun aku salah jugak..haish...nak kata susah xde la susah mane...tp kalo da lupe tu mmg payah la kan..tp berkat kesabaran aku (ceh..bersabar la sgt hehe) dapat jugak aku pecahkan soalan rahsia tu...yg xde cuma tanda '-' je..hampeh...ok la...memandangkan masalah da setel leh la aku update blog ni semula hehehe

nk mula dari mane ea...byk sebenarnya benda yg aku nk story n kongsi..x tau nk mula dari mane...huhuhu ape kata aku mula pasal keje aku dulu...post before ni aku ada gitau pasal interview n exam yg aku pegi kan...nampaknya bukan rezeki aku utk jawatan2 tuh huhuhu sedey gak...tp nak buat mcm mane...x cukup prepare kot...nampak gaya aku kene blaja balik subject eng la...da makin teruk aku rasa...dulu mcm terer sgt...skrg ni makin bersepah-sepah...huish...payah ni kalau eng x ok...hmm...i need eng teacher pls....hehehe

skrg ni aku keje sbgai penolong pengurus pusat jalurlebar komuniti a.k.a PJK...so far, keje ni ok...cume kalo keje xde tu mmg bosan tahap megatron la...hehehe bila time busy mmg x pandang kiri kanan da...mmg khusyuk la konon kan....kdg2 bila da boring ape lg...bukak la youtube pastu melalak sorang2...(time xde customer je la)...paling pening nk melayan budak2 nih...kalo yg ok mmg ok tp kalo yg degil..mashaAllah...rase nk siku pun ada huhuhu slalu gak aku naik angin ngan budak2 ni...tp diorang mcm x takut je....yg x best plak bile keje cmni...bila aku kuar mane2 time keje, kenela tampal notis kt pintu supaya sesapa yg ada hal penting just call je aku...yg jd masalahnya bila ada budak salah gunakan benda tu...nk tau ape diorang buat???

diorang amik no aku..pastu anta msg..konon2 salah anta msg..padahal niat die nk ngurat aku (perasan sungguh) hahaha tp ni cite benar tau...bukan tipu2...budak ni dok la perayat aku...aku ckp ngan dia..kawan2 biasa sudah la...aku malas nk lebih2..memandangkan aku da ada yg punya kan (ehem..ehem) hehehe...mula2 tu die setuju...siap kata nk jdi kawan yg terbaik buat aku...tp yg aku geram...suke suki die je nk pnggil aku syg la, bidadari la...rimas la aku...da la bru kawan x smpai 2,3 jam da mula nk tunjuk gatal die..sori la beb...gua x layan la....then, dia kata nk teman aku kt ofis esoknya...aku pon ye kan je la...esoknya....(sambung nnti la ye) hehehe

Tiada ulasan: