Pages

12 November 2009

~ ♥ new spirit ♥ ~

Aku da dapat jwpn ttg mood aku yg k.o beberapa arini hahaha hormon kurang stabil...patutla kdg2 aku malas sgt...kdg2 terlebih rajin...tido pun awal...(mmg da terbiasa)...rasa nk marah org je...dgn dia pun aku mcm malas nk ckp...cian dia sampai merajuk...sory syg...takde niat nk buat mcm tu...tp arini mud ok sgt2..cuma pg td agak terganggu sket la..sbb my dear lmbt msg mcm slalu...dlm kol 11 ada call masuk...angkat je call tu aku da cam suara dia..hehehe as usual...die akan berlakon nk kenekan aku...hahaha dia suka buat suprise...tau2 da ada kt kL...the most sweet moment bila dia cakap i love u...(blushing) hehehe buat aku makin syg la kt dia nih hehe...aku mmg byk nk ckp ngan dia tp memandangkan tgh keje n ramai plak org dtg..kenela cover2 ckp ngan die...hilang gak idea huhu really miss him...mcm biasala dia suke cerita2 kt aku...yg pasti buat aku ketawa n senyum sentiasa....that's why aku jatuh cinta kt dia... thanks dear...♥ ♥ ♥ ♥ ♥

org kata tgh bercinta semua nya manis....yg buruk semua nmpak elok je...betul jugak benda nih...tp kalau kite leh berpk dgn betul, mana2 yg x betul tu kite leh betulkan...kalo kite x suke dgn apa yg die buat, kite tegur baik2..kalau kite sergah die mmg kene sembur balik la kan...bawak2 bersabar...kalau da tau pasangan kita nih panas baran, janganlah kita pun nak naik angin sama...api lawan api mmg terbakar la kan...kang dua2 hangus hahaha salah sorang kene la jd air...sejukkan keadaan...kalo api kemarahan die xleh dikawal...biarkan die buat sementara waktu...mmg kite akan terasa sbb bila dipujuk x dilayan...org tgh marah mmg susah nk kawal perasaan...aku sendiri alami bnda ni...tegur la mcm mane pun mmg xkan dilayan...sbb ati da panas sangat2...rasa nk bakar org tu pun ada huhu tp bila da cool secara automatik kite akan pk sendiri tindakan yg kita buat...betul @ salah...bila rasa salah, kite mintak maaf pd org yg da kene tempias tuh...(aku la tu yg slalu kene) hahaha

jadi, bila org da mintak maaf, kita maafkan la...kan lebih tenang hati...xyah panjang2 cite...yg bersalah plak cubala kawal2 sikap panas tu...x kemana kalau asik nk marah je...hehehe dlm situasi ni aku la yg kene byk bersabar...da paham sikap die cmne so hadapila dengan tenang...kalau da syg mmg la boleh je kan hahaha

Tiada ulasan: