Pages

9 November 2009

kebosanan menjelma

Arini aku datang keje agak awal la jugak...dlm 8.20 da smpai huhuhu biasanya lepas 8.30 baru smpai..mmg pecah rekod la hahaha lagipun parent aku x keje seminggu ni..buat preparation nk pegi haji ari ahad ni...macam mane la hidup kitorang adik beradik selama diorang xde huhu akak n abg aku keje jauh...balik umah seminggu sekali...adik pompuan aku plak seminggu skali je kt pontian ni...berganti-ganti ngan batu pahat...tinggal la aku berdua ngan adik bongsu aku...apela yg aku nk masak utk die nanti hahaha mee sedap ari2 leh x?? hahaha (pemalas betul akak dia)...nasib baik la ada jiran2 yg dah aku anggap mcm family sendiri...leh tengokkan adik aku tu...lebih2 lagi time aku keje...kadang2 bila time rehat tengahari tu aku malas nk balik...lebih2 lg kalo time aku jaga sorang...lagipun boleh menjimatkan minyak hahaha save duit larr...

Masuk je ofis cam biasa la...on lampu, on suis air cond, suis printer, komputer kt kaunter, server, and lain-lain...pastu punch in attendance...on ym, gtalk, terus bukak emel hahaha itulah yg dibuat ari2..kalo xde keje dok layan facebook la...seperti biasa jugak ari isnin la aku tunggu msg dari dia @ call huhuhu 2 hari setengah x berhubung..tau2 je la perasaan dalam ati ni...nk buat macam mane kan...kenela trime bile bercinta jarak jauh...sabar je la...nasib baik la dia ni jenis senang buat aku happy...so, xleh la nk merajuk ke marah ke...trime je dia seadanya...tp x lama...huhuhu kejap je dapat ckp ngan die arini...ada hal la kot kt umah...malas la nk pikir...

Tiada ulasan: