6 April 2009

..sakit..

aduh..sakitnye perut....nape??? aku x dapat nak balik rumah time rehat...sedih gile...baru je nk tutup tempat keje ada budak datang nak gune komputer...terpaksalah aku relakan walaupun bengang hehehe kebetulan encik syaril dari *********** nak datang pasang modem...kenala tunggu jugak huhuhu
nanti kesian plak kalo die kena tunggu...mesti banyak lagi keje die nak buat...sabar je la....dkat sejam gak die stay...configure ip la...setup tenet la...melilau jap aku dalam ni...x tau nak watpe...nak gi beli makan x patut lak tinggal die sorang2....ye la...walaupun kenal tapi xkan nak tinggal kan sesuke hati tempat keje ni...kalo ada barang hilang aku gak yg bertanggungjawab...tahan je la lapar....
pas je die blah...aku cepat2 makan roti wat alas perut....tapi ku sangkakan panas sampai ke petang...namun hujan plak yang muncul...tapi mmg btol pon...petang je ujan kat cni...hehehe tgah ramai budak masuk nk pakai komputer perut aku mencucuk-cucuk....mmg sakit giler la...xleh nk gerak...slalu gak aku kena bile lambat makan huhuhu tapi dulu x makan dekat 4 bulan ok plak hehehe saje je perut aku ni....sampai la ni perut aku terasa sakitnye....nak balik!!!!! aku nak makan banyak2....tolong..tolong....sape nk blanje aku...??? kesian kan la perut aku ni huhuhu

Tiada ulasan: