Pages

19 April 2009

miss her

18/4/2009 - tarikh yg amat bermakna buat diri aku...kenapa??? setelah hampir bertahun-tahun berpisah aku jumpe jugak member baik aku...nak tau sape??? name die SITI MUSALFARINA...da lame sgt x jumpe...rindu yg terpendam terlerai jugak...masih seperti insan yg aku kenal dulu...cume bertambah cantik dan berseri-seri hehehe sudah berpunya la katakan...banyak topik yg diceritakan tapi x dapat lame sebab aku kena bekerja....jumpe mak dan ayah mus....x sangka mereka masih kenal aku lagi...mcm biase...ayat pertama yg keluar..'nape makin kurus ni..??' huhuhu nk wat camne m.cik...makan byk pon berat camtu jek...susah nk naik hehehe tpi dalam proses nk mengembangkan badan ni hahaha
mus cerita ttg kehidupan yg die jalani setelah habis skola sehingga kini...tapi x sume la (x cukup mase)...kesian die...ada juga manusia yg berhati busuk mcm tu...kenapa la harus simpan dendam...lepaskan la....nnti hati akan jadi lebih tenang....kesian my friend...mus, sabarlah....mungkin ada hikmah di sebalik semua ni....aku harap kau akan terus mengecapi bahgia bersama si dia....aku akan sentiasa doakan yg terbaik buat kau...

p/s: m.cik, nnti sy dtg umah masak sedap2 ye hehehehe miss u so much siti musalfarina....

Tiada ulasan: