Pages

25 Mac 2009

..konvokesyen..

Tanggal 29 Mac ini, aku konvo...cam x sabar jek nak amik scroll tuh...sape la yg bagi ek..??? kalo dapat dari raja zarith cam best gak...memang lawa la...hehe ape la aku melalut nih...member2 ramai da amik last year...disebabkan mcm2 masalah aku ter'x'tend hahaha padahal salah sendiri...ntah ape2 jek...

aku harap dpt sambut kejayaan ni dengan orang2 yang paling aku sayang...of course la family aku..diorang la nyawa aku...pastu mestila rakan2 seperjuangan especially my best friend since primary school...cik Nur Amalinna...i miss u so much beb...lame x jumpe...then, kawan2 lain yg rapat ngan aku....selalu ada bile aku epi n sedih...nak sebut ke nama korang..??? aku bagi glamer sket ye hehehe

1. nor hamizah a.k.a mieza
2. krisha a.k.a sha a.k.a miss baby
3. nuur shuhada a.k.a shuda
4. maslizah a.k.a mas
5. norhuda a.k.a ude
6. siti musalfarina a.k.a mus a.k.a effa
7. nurul izzati a.k.a zeti
8. bebudak f1p7

aku takkan lupe korang sampai bebile...sayang korang sangat2...tq so much...

hmm...ape lagi aku nk tulis ea...next time aku sambung lagi la...nnti aku masukkan gambar2 konvo aku ye...da....

p/s : jangan lupe singgah portal ni ea...klik di sini

Tiada ulasan: